لسه فى الأحلام مكان .. بتدور تِفَتَحْ فى البيبان .. وتلمنا فى قلب الميدان .. صرخة حكون … مالية العيون .. فى هتاف بيخلع قلبنا .. والخوف جبان ساب المكان مرعوب بيهرب مننا ... كنا !!!!!!! دا كان . فات الأوان جايين نحقق حلمنا .. وعود نعود نحفظ عهود قلب الأمانى يضمنا .. حلفين يمين لـ نوفى دين من كان شهيد ضحى هنا .. بـ إيدين جبان ضربه الى خان كلب النظام مش مننا.. أدى الى كان ...كان يا ماكان دا شعب مصر بان لنا .. بكره الجديد جاى مش بعيد ... وبالفرح نغزل حلمنا
